Skandal unutuldu: Kim Kardashian, Balenciaga’nın marka elçisi oldu

Posted by

“Keeping Up with the Kardashians” isimli reality şov programıyla da tanınan Kim Kardashian,
markanın 2022’de yaşadığı skandalın ardından moda eviyle olan ilişkisini yeniden değerlendirdi ve marka elçisi olma yoluna gitti.

Kardashian pazartesi günü yaptığı açıklamada, “Birkaç yıldır Balenciaga’nın tasarımları birçok görünümümün ve en ikonik moda anlarımın bir parçası oldu. “Bu tarihi moda evi, modernliği ve işçiliği kucaklıyor ve Demna’nın tasarımında yenilikçi bir yaklaşım benimsiyor.”

“Benim için bu uzun süredir devam eden ilişki, karşılıklı güven ve doğru olanı yapma kararlılığı üzerine kurulu. Markanın bir sonraki bölümü ve markanın elçisi olacağım için heyecanlıyım.” dedi.

43 yaşındaki Kardashian, geçmişte çok sayıda defileye katıldığı ve çeşitli kampanyalarda rol aldığı için uzun süredir markanın ve kreatif direktörü Demna Gvasalia’nın hayranı.

NE OLMUŞTU?

Kasım 2022’de Kardashian, markanın bir çift tartışmalı reklam yayınlamasının ardından geri adım attı; bunlardan birinde BDSM kıyafetleri giymiş oyuncak ayılar tutan çocukların yer aldığı, diğerinde ise çocuk pornografisi yasalarıyla ilgili Amerika Birleşik Devletleri Yüksek Mahkemesi belgelerini içeren bir reklam yer alıyordu.

O dönemde yaptığı açıklamada, “Son birkaç gündür sessiz kaldım, Balenciaga’nın son kampanyalarından tiksinmediğim ve öfkelenmediğim için değil, bunun nasıl olabileceğini kendi adıma anlamak için onlarla konuşma fırsatı istediğim için.”

“Dört çocuk annesi olarak rahatsız edici görüntüler karşısında sarsıldım. Çocukların güvenliğine en üst düzeyde saygı gösterilmeli ve çocuk istismarını normalleştirmeye yönelik her türlü girişimin toplumumuzda yeri olmamalıdır.” demişti.

Demna ve Balenciaga, söz konusu skandalın manşetlere çıkmasından sonra birçok kez özür dilese de rahatsız edici kampanyaları “uygunsuz” ve “sanatsal açıdan yanlış” olarak nitelendirildi.

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir